maandag 28 maart 2016

Paques 2016

Zo, tweede Paasdag, het prachtige Paasoratorium van Bach op en eerst even bloggen! Heerlijk. We hebben ons - zo goed en zo kwaad mogelijk toch een beetje Paasachtig geïnstalleerd in ons verbouwingshuis. De open ramen zijn afgedicht met piepschuim (wel een beetje eng met donder, bliksem en slagregens zo nu en dan) en we hebben de kachel gewoon aan. Volgende week bouwen ze wel weer verder! Straks rondom licht...





Buiten al de violen, daar wordt ik zo blij van!

Niet echt een Paasstilleven maar toch mooi!

Ai, wat een gat al! 



Het uitzicht van binnenuit is nu al fantastisch!

Voorjaarsbodes...
Foppe loopt met een kap op omdat hij afgelopen week gebeten is en een forse hechting in zijn oksel heeft. Ik hem hem nog nooit zó uit zijn humeur gezien!


Ton hakt hout en Foppe zit er buiten bij. Eventjes de zon!
Jules (boven in de deurpost) is deze dagen vaak in de buurt
van Foppe te vinden en geeft hem dan neusjes ín zijn kap'.
Zooo lief!

Snip, snep en Snap houden nog steeds 'jaarvergadering'
of stoelendans, dat weet ik nooit...

Pasen, feest van...
Hier nu van vieren van verjaardagen van familie, gezellig!

Nieuwe plekjes (nu open) verken ik graag... (
en worden vervolgens toegevoegd aan mijn territorium.
Lieve lezers, hoop dat jullie ook een fijn Paasweekend hebben!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten