dinsdag 3 maart 2015

Gedaan met de rust!

Thuisgekomen van een bezoekje aan Nederland, kreeg ik vandaag de geest...
Of het nu het toenemende daglicht is, of dat mijn batterijtjes gewoon helemaal - zittend bij de kachel - zijn opgeladen... wie zal het weten? Maar opeens was er de inspiratie, de juiste kleur verf is aangeschaft en GO! Niet meer tegen te houden. Beetje hysterisch dat ik tussen het drogen van de verflagen door ook opeens mijn naaidoos moest uitspitten en opruimen? Klink verdacht niet...?
Maar ik geniet erg van deze voorjaarsenergie (ik ben écht niet zwanger) en zo blij dat Ton ook zo enthousiast is over de komende kleur-veranderingen. Dat kan hij van tevoren nooit zo beoordelen, totdat een project klaar is...tsja, dan ga je de kleur niet meer veranderen. Het hielp enorm dat we deze oud-blauwe kleur vorige week in een B&B in Nederland zagen. Dat was de Joppeheuvel in Gorssel, erg leuk! Bij de buren gluren kan soms voor veel inspiratie zorgen en op het juiste moment een versnelling inzetten...



Het vergrijsde blauw combineert mooi met de pierres
van de wanden en geeft een Normandisch zee-gevoel...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten