vrijdag 27 maart 2015

Blauw, blauw, ik hou van jou...

Het schilderen van de keuken vordert gestaag. We werken met een nieuw (Nederlands) produkt, fort clean, waardoor we niet meer hoeven te schuren. Dat scheelt! We hoeven alleen de paneeltjes te reinigen met een groen sponsje en dat spul en dan 'schuurt' het verder chemisch. De oude verflaag wordt als het ware opgeruwd. Dus ook geen lagen stof in de rest van het huis! De primer dekt geweldig. Alleen... de verf stinkt enorm. Alles moet open, afzuiger aan... dat bederft mijn verfpret een beetje.
Enfin, ik ben op de helft en je moet wat over hebben voor mooi blauw, is het niet?
Onze boerenkeuken komt met deze kleur veel meer tot zijn recht en ook het blauw maakt het geheel weer lichter...
Ik ben heel enthousiast!



2 opmerkingen:

  1. Wow! Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat. Mooi blauw is niet lelijk! Haha! Ook mijn favoriete kleur. Werk ze nog!
    Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rian,
    De keuken is nu bijna klaar, erg mooi, maar ook erg blauw, ahum...!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen