vrijdag 13 maart 2015

Adieu bruine deuren...

Soms zijn we bezig met een project waarvan we allebei direct zeggen, jeetje, dat hadden we járen eerder moeten doen!
Dit is er zo eentje. 
De bruine tussendeuren tussen keuken en woonkamer met bruin glas erin, echt foeilelijk, vreselijk gedateerd en het maakt ons huis reuze somber.
Met name de 2 x 18 kleine ruitjes in de deur vervangen door helder glas vond ik een te grote klus, er zijn grenzen!
Dus spoorde ik op de Franse marktplaats, www.leboncoin.fr naar twee identieke deuren, maar dan met helder glas en liefst wit geschilderd. Gisteren had ik na drie jaar eindelijk succes, dichtbij, en ook helemaal de juiste maat!
Meteen gereageerd en opgehaald, dan zit alles mee, lijkt wel...
Vandaag heeft Ton de scharnieren - die niet op dezelfde plaats zaten, helaas - verplaatst, en ze hangen al! Nu nog schilderen... maar dat is mijn afdeling. Het is onmiddellijk veel lichter in huis, je kunt de keuken vanuit de kamer zien, helemaal leuk.
Wat ben ik hier blij mee!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten