dinsdag 27 januari 2015

Huisvlijt in januari...

In de heerlijk rustige winterweken in januari heb ik lekker zitten fröbelen... voor mij een manier om uit te rusten en een beetje naar binnen te keren. Dit keer was dat schilderen, breien, lezen...
Vandaag maakte ik het derde 'project' af, dus vond ik een reden ze maar te posten.

Dans les semaines plus calmes en janvier, je m'appliquais aux plusieurs choses... pour moi c'est le meilleur moyen de récupérer et pour me repentir. Pour cette fois c'était peindre sur toile, tricoter, lire..
Aujourd'hui j'ai fini le troisième projet, donc c'est la raison de poster cette petite histoire.
Ajour-vestje voor kleindochter van bolletjes hele 
mooie wol, die nog op zolder lagen te wachten...


Kopjes, mijn geliefde onderwerp vanwege
de rondingen, lichtval etc
Vrij naar het werk van Karla Gerard,
het tweede deel (de nacht)van een tweeluik voor dochter...
lekkere primitieve kunst, verstand op nul en kleuren maar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten