dinsdag 3 juni 2014

De kunst van het kijken...

Sommige deelnemers en Mark Isarin (docent) zelf stuurden ons foto's die afgelopen week gemaakt zijn, wat een vreugde om naar te kijken!
Met trots deel ik ze met jullie!


De voortuin, groener dan ooit...

Iemand was héél vroeg zijn bed uit
om dit plaatje te schieten!

Met licht door dit enkele raampje in een van onze schuren,
zijn veel portretten gemaakt met het zg. Rembrandt-licht.
Dat schijnt vrij uniek te zijn.
Ook binnen in huis (zonlicht) én in het atelier (kunstlicht en lichtschermen) zijn er portretten gemaakt. Heel interessant om de verschillen hiertussen te zien!

Dit is mijn favoriet, ik waan me in het Seasons-magazine!
(Waarvan ik de foto's zo bewonder)

Mooie stofnesten...

Ook een onderdeel van het programma: abstracte foto's.
Hier 'moving-art', een boomlamp in de avond...

Nieuw voor op onze website!

Mijn nieuwe roos, Pierre Ronsard, bloeiend vereeuwigd in dit prachtige stilleven...

Iedereen is weer huiswaarts en wij blikken terug... wat een leuke vierdaagse was dat, maar veel te kort! Unaniem is besloten dat we er volgend jaar een hele week van maken omdat er nog zoveel te doen, te beleven én te leren viel rondom het thema fotografie. 
Deze week zal zijn: van 10 tot 16 mei 2015
Bienvenue!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten