vrijdag 30 november 2012

Chambre à coudre

In de winter tover ik hier de kleinste slaapkamer om tot mijn chambre à coudre, mijn naaikamertje.
Dit jaar met een nieuwe machine waar ik al heel veel plezier aan beleefd heb!
Wat een ontwikkelingen, wat een gemak op zo'n modern apparaat. 
Een meditatief werkje (ook daarom was ik even weg van mijn blog)...om al mijn lapjes uit de zomerkast weer keurig op kleur in de winterkamer te leggen. Zo gaan ze allemaal weer eventjes door mijn handen. 
"O, ja, die heb ik ook nog" en..."Jee, deze zijn leuk bij elkaar voor een kussen" etc.



Dus orde is het wachtwoord, zeker tot Kerstmis! Weer even helemaal het familiehuis tot het onze maken, weten waar alle spulletjes liggen en te vinden zijn, in die 'veilige orde' winterrust nemen en ons klaar kunnen maken voor een nieuw seizoen...
helemaal december!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten