zaterdag 11 februari 2012

La Sauvagère 'geboekt'

Vandaag is het zover. Ik heb al mijn blogs van 2011 verwerkt in een gedrukt boek: C'est la vie...op La Sauvagère.
Een half Frans-half Nederlandse titel, wat klopt, want zo voelt het hier!
Het bevat 150 pagina's en is nu definitief naar de drukker. Wèhw, spannend!
Uiteindelijk heb ik er nog veel redigeerwerk aan gehad, want alles kan - toen ik het herlas - natuurlijk nog beter en leuker, mooier, duidelijker...
Ook de foto's juist te plaatsen is een vak apart. En dan nog eens én daarna nog eens doorlezen op spelfouten en laten meelezen door mijn partner... en dan nu maar hopen dat er niets meer verspringt tijdens de digitale verzending.
Met onze uploadsnelheid hier heeft het 2,5 uur geduurd voor de verzending rond was (90MB). Ik zat maar steeds naar dat groeiende balkje te kijken... Ja, hoor, nu is hij weg...
De planning is dat het eerste exemplaar 22 februari a.s. arriveert. Dan zal ook de e-versie op mijn blog komen, hoop ik.

Bijgaand helaas een slechte foto...want noodgedwongen van mijn laptopscherm genomen...maar dit wordt de omslag.
Dit is weer zo'n ding dat ik voor het eerst in mijn leven doe... superleuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten