dinsdag 8 februari 2011

Tegeltjes hergebruiken...

Vandaag opnieuw met veel plezier aan de keukenklus!  Je kunt wel zeggen dat we met maximaal respect voor de bestaande situatie aan het opknappen zijn. We proberen zoveel mogelijk te hergebruiken, zoals de tegeltjes hieronder.


Echt Frans zijn ze in onze keuken in allerlei randjes getegeld, recht, schuin, liefst nog met een vormpje van pan of theekopje erop. Naar mijn smaak iets te druk! Maar Rosalie - de vorige bewoonster die alles zelf tegelde - heeft daar zó haar best op gedaan, dat ik ze heb laten zitten en ze nu geschilderd heb. Ik ben heel tevreden over het resultaat. Eén stukje muur is er bijgekomen, dus maakte ik vandaag met oude, afgebikte tegeltjes zo'n 'Rosaliemuurtje' erbij, in stijl met de andere wanden. Precisiewerk en ode aan haar zorg voor het huis wat ik graag voort wil zetten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten