zaterdag 5 februari 2011

Projet...cuisine!

We zijn al aardig op weg met de keuken. De ontmantelingsfase is achter de rug, we zijn weer een beetje aan het opbouwen. Wel nog volop aan het kamperen in eigen huis, een kop thee zetten heeft heel wat voeten in de aarde met het water en de electriciteit 'eraf'. Maar ook dat onthaast lekker!

We maken elke ochtend een vervolg werk-plan en werken gewoon klus voor klus af. Tijd genoeg ook om bij te stellen wat ons mooier, beter of handiger lijkt. We oefenen tegelijkertijd om veel klussen 'helemaal goed' te doen en af te maken en daarbij ergonomisch goed voor onszelf te zorgen, veiligheid, beter gereedschap, trapje pakken etc. Uiteindelijk levert dat veel plezier en voldoening op en minder pleisters! Vandaag moest wel twee keer de loodgieter er aan te pas komen, want alles omtrent water blijft moeilijk! Maar nu draait de vaatwasser weer en vergaap ik me aan de mooie spoelbak en dito kraan die gemonteerd kunnen worden. Waar een mens al niet blij van kan worden! Ik zie me met mijn kookcursisten al helemaal in de weer - begin  mei - met volop werkruimte, goed licht en alle spullen geordend  in lades, jippie, wat een verukkelluk vooruitzicht!

1 opmerking: